Witajcie Kochani Dzisiaj porozmawiamy o tym co zabieramy na letni odpoczynek i gdzie możemy pojechać
Jesteście gotowi! Zaczynamy!
Na początek dopasujcie nazwy do obrazków Na pewno doskonale sobie poradzicie!
https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/b1f2c4fe4824c23399b9628a11e09658_/index.html
Teraz zadanie matematyczne „Ustal kolejność”. Do dzieła!
https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/cd7cff2561a94a5e68229443f6565740_/index.html
Posłuchajcie opowiadania Małgorzaty Strękowskiej -Zaremby „Wakacyjne podróże”
https://www.youtube.com/watch?v=EL4cBT-B-VE
W opowiadaniu dzieci podróżowały palcem po globusie wiecie co to globus? Taak globus to model ziemi na którym znajdują się wszystkie kontynenty. Zobaczcie jak wygląda globus.
Teraz odpowiedzcie na pytania do opowiadaniaJ Co Olek, Ada i tata planowali z samego rana? Dzięki czemu mogli podróżować palcem po całym świecie? Jakie kontynenty były widoczne na globusie? Co wskazywał palec Olka? Co wskazywał palec taty? Gdzie chciała pojechać mama? Co wspominała cały czas Ada? Co wskazywał palec Ady? Gdzie ona chciała pojechać na wakacje?
Zobaczcie plansze, które przedstawiają miejsca gdzie możemy wypocząć podczas wakacji
Posłuchajcie piosenki „Na plaży” Poruszajcie się troszkę i odpowiedzcie na pytania- O czym jest piosenka? Dlaczego „na plaży fajnie jest”?
https://www.youtube.com/watch?v=k-AOW_76luU
Wczoraj dowiedzieliście się jak należy zachowywać się nad wodą podczas wakacjiDzisiaj zobaczcie jak należy zachowywać się w górach aby było bezpiecznie
https://www.youtube.com/watch?v=wS4SRvkvLio
Kochani otwórzcie swoje książeczki
Sześciolatki
wykonajcie w kartach pracy nr. 4 s. 84-88, książka s. 92 J Pięciolatki karty pracy cz. 4 72,73 J Powodzenia!
Czas na zadaniaSprawdźcie swoją wiedzę
Braaawo!!!
Wskażcie paluszkiem poprawną odpowiedz
https://wordwall.net/pl/resource/2925237/bezpieczne-wakacje
https://wordwall.net/pl/resource/2639647/wakacje
https://view.genial.ly/5ed4259ddbd44e121591292f
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/dla-dzieci/250643-dzieci-bawi%C4%85ce-si%C4%99-latem
A teraz proponujemy pracę plastyczną namalujcie farbami, lub wykonajcie jakąś inną techniką letni obrazek, coś, co kojarzy Ci się z latem. Do dzieła!
Na zakończenie Pani Ewa zaprasza Was na zajęcia z języka angielskiego
Hello children!
Kochane 6-latki,przywitajmy się piosenką "Hello!"/śc.2/.
Dzisiaj powtórzymy i utrwalimy słownictwo z poprzednich zajęć. Najpierw zaśpiewamy piosenkę:"Come to a picnic"/śc.28/ i tym samym powtórzymy nazwy produktów spożywczych.
A teraz siądźcie wygodnie i otwórzcie książeczki na str.64./Today it's story time/.Open your books.
Najpierw przyjrzyjcie się uważnie obrazkom, jak myślicie, co mogło się wydarzyć?
Bohaterowie wybierają się na plażę pociągiem, Pluto wypuścił przez przypadek swój latawiec i próbując go złapać , prawie spóźnił się na pociąg. Wysłuchajcie uważnie historyjki/listen to the story/,po jej wysłuchaniu, odpowiedzcie na pytanie:
Does Micky like the beach?/czy Micky lubi plażę?/
Opowiedzcie historyjkę po polsku Waszym najbliższym.
Teraz odpowiedzcie na poniższe pytania, do każdej ilustracji.
1.Are Micky and Minnie happy?
2.What colour is the ball/book?
3.What is it?It's a kite.What colour is it?
4.What is it?It's a train.
5.Look at Pluto! Is Pluto jumping?
6.Is Pluto happy or sad?
W ćwiczeniówce na str.56 macie do wykonania ćw.5.
Narysujcie przedmioty z ramki w odpowiednich wagonikach .Następnie pokolorujcie je i opiszcie, np:
What has Micky got?
Minnie:pencil,book.
Micky:ball,car.
Pluto:apples,orange,juice.
A dla tych, którzy chcą coś dodatkowo porysować. Narysujcie Waszych bohaterów historyjki na plaży razem z przedmiotami.
Życzę udanej zabawy! Have a nice time!
Kochane 5-latki!
Przywitajmy się piosenką "Hello!" https://www.youtube.com/watch?v=Pvnf1wxP9SE
Myślę,że samodzielne wykonanie szejkera i gitary sprawiło Wam wile przyjemności i zabawy.
Zróbmy trochę hałasu Waszymi szejkerami/let's make some noise/
Shake!Shake! Shake!
Good.Well done.
Dzisiaj powtórzymy nazwy instrumentów/ musical instruments/muzycznych i kolory.
Na str.40 w waszym podręczniku znajdują sie instrumenty muzyczne.Wskazujcie je i powtarzajcie:
drum,guitar,piano,shaker,triangle,trumpet,potem:
It's a drum,..........
Teraz powtórzymy nazwy kolorów;blue,green,orange,red,purple,yellow.
Paleta kolorów jest zamieszczona na str.43 w podręczniku. Wskazując odpowiednie kolory, nazywajcie je.
Teraz praca w ćwiczeniówce. Na str.12 narysujcie siebie z wybranym instrumentem muzycznym, może ten, który Wam się najbardziej podoba, albo taki, na którym już gracie, albo chcielibyście grać?
Życzę udanej zabawy!
Na zakończenie zaśpiewajmy piosenkę:Play the piano!,
a potem pożegnamy się piosenką:Goodbye! https://www.youtube.com/watch?v=aEBdT24biRs