Witajcie KochaniUśmiech Dzisiaj porozmawiamy o tym co zabieramy na letni odpoczynek i gdzie możemy pojechaćUśmiech Jesteście gotowi! Zaczynamy!

Na początek dopasujcie nazwy do obrazkówUśmiech Na pewno doskonale sobie poradzicie!

https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/b1f2c4fe4824c23399b9628a11e09658_/index.html

Teraz zadanie matematyczne „Ustal kolejność”. Do dzieła!

https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/cd7cff2561a94a5e68229443f6565740_/index.html

Posłuchajcie opowiadania Małgorzaty Strękowskiej -Zaremby „Wakacyjne podróże”

https://www.youtube.com/watch?v=EL4cBT-B-VE

W opowiadaniu dzieci podróżowały palcem po globusieUśmiech wiecie co to globus? Taak globus to model ziemi na którym znajdują się wszystkie kontynenty. Zobaczcie jak wygląda globus.

 globusjpg [272x350]

Teraz odpowiedzcie na pytania do opowiadaniaJ Co Olek, Ada i tata planowali z samego rana? Dzięki czemu mogli podróżować palcem po całym świecie? Jakie kontynenty były widoczne na globusie? Co wskazywał palec Olka? Co wskazywał palec taty? Gdzie chciała pojechać mama? Co wspominała cały czas Ada? Co wskazywał palec Ady? Gdzie ona chciała pojechać na wakacje?

Zobaczcie plansze, które przedstawiają miejsca gdzie możemy wypocząć podczas wakacjiUśmiech

planszawakacjenadjeziorem1jpg [1654x2339] planszawakacjenadmorzem1jpg [1654x2339] planszawakacjenadrzeka1jpg [1654x2339] planszawakacjenawsi1jpg [1654x2339] planszawakacjewdomu1jpg [1654x2339] planszawakacjewgorach1jpg [1654x2339] planszawakacjewlesie1jpg [1654x2339] planszawakacjewmiescie1jpg [1654x2339] planszawakacjewparku1jpg [1654x2339]

Posłuchajcie piosenki „Na plaży” Uśmiech Poruszajcie się troszkę i odpowiedzcie na pytania-  O czym jest piosenka? Dlaczego „na plaży  fajnie jest”?

https://www.youtube.com/watch?v=k-AOW_76luU

Wczoraj dowiedzieliście się jak należy zachowywać się nad wodą podczas wakacjiUśmiechDzisiaj zobaczcie jak należy zachowywać się w górach aby było bezpiecznieUśmiech

https://www.youtube.com/watch?v=wS4SRvkvLio

KochaniUśmiech otwórzcie swoje książeczki Uśmiech Sześciolatki Uśmiech wykonajcie w kartach pracy nr. 4 s. 84-88, książka s. 92 J Pięciolatki karty pracy cz. 4 72,73 J Powodzenia!

Czas na zadaniaUśmiechSprawdźcie swoją wiedzęUśmiechBraaawo!!!

Wskażcie paluszkiem poprawną odpowiedzUśmiech

cw_1png [724x1024] cw_2png [724x1024] cw_3png [724x1024] cw_4png [724x1024]

https://wordwall.net/pl/resource/2925237/bezpieczne-wakacje

https://wordwall.net/pl/resource/2639647/wakacje

https://view.genial.ly/5ed4259ddbd44e121591292f

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/dla-dzieci/250643-dzieci-bawi%C4%85ce-si%C4%99-latem

A teraz proponujemy pracę plastycznąUśmiech namalujcie farbami, lub wykonajcie jakąś inną techniką  letni obrazek, coś, co kojarzy Ci się z latem. Do dzieła!

Na zakończenie Pani Ewa zaprasza Was na zajęcia z języka angielskiegoUśmiech

Hello children!

Kochane 6-latki,przywitajmy się piosenką "Hello!"/śc.2/.

Dzisiaj powtórzymy i utrwalimy słownictwo z poprzednich zajęć. Najpierw zaśpiewamy piosenkę:"Come to a picnic"/śc.28/  i tym samym powtórzymy nazwy produktów spożywczych.

A teraz siądźcie wygodnie i otwórzcie książeczki na str.64./Today it's story time/.Open your books.

Najpierw przyjrzyjcie się uważnie obrazkom, jak myślicie, co mogło się wydarzyć?

Bohaterowie wybierają się na plażę pociągiem, Pluto wypuścił przez przypadek swój latawiec i próbując go złapać , prawie spóźnił się na pociąg. Wysłuchajcie uważnie historyjki/listen to the story/,po jej wysłuchaniu, odpowiedzcie na pytanie:

Does Micky like the beach?/czy Micky lubi plażę?/

Opowiedzcie historyjkę po polsku Waszym najbliższym.

Teraz odpowiedzcie na poniższe pytania, do każdej ilustracji.

1.Are Micky and Minnie happy?

2.What colour is the ball/book?

3.What is it?It's a kite.What colour is it?

4.What is it?It's a train.

5.Look at Pluto! Is Pluto jumping?

6.Is Pluto happy or sad?

 

W ćwiczeniówce na str.56 macie do wykonania ćw.5.

Narysujcie przedmioty z ramki w odpowiednich wagonikach .Następnie pokolorujcie je i opiszcie, np:

What has Micky got?

kite.It's big.It"s yellow.

Minnie:pencil,book.

Micky:ball,car.

Pluto:apples,orange,juice.

A dla tych, którzy chcą coś dodatkowo porysować. Narysujcie Waszych bohaterów historyjki na plaży razem z przedmiotami.

Życzę udanej zabawy! Have a nice time!

 

Kochane 5-latki!

 

Przywitajmy się piosenką "Hello!" https://www.youtube.com/watch?v=Pvnf1wxP9SE 

Myślę,że samodzielne wykonanie szejkera i gitary sprawiło Wam wile przyjemności i zabawy.

Zróbmy trochę hałasu Waszymi szejkerami/let's make some noise/

Shake!Shake! Shake!

Good.Well done.

Dzisiaj powtórzymy nazwy instrumentów/ musical instruments/muzycznych i kolory.

Na str.40 w waszym   podręczniku znajdują sie instrumenty muzyczne.Wskazujcie je i powtarzajcie:

drum,guitar,piano,shaker,triangle,trumpet,potem:

It's a drum,..........

Teraz powtórzymy nazwy kolorów;blue,green,orange,red,purple,yellow.

Paleta kolorów jest zamieszczona na str.43 w podręczniku. Wskazując odpowiednie kolory, nazywajcie je.

Teraz praca w ćwiczeniówce. Na str.12 narysujcie siebie z wybranym instrumentem muzycznym, może ten, który Wam  się najbardziej podoba, albo taki, na którym już gracie, albo chcielibyście grać?

 

Życzę udanej zabawy!

Na zakończenie zaśpiewajmy piosenkę:Play the piano!,

a potem pożegnamy się piosenką:Goodbye! https://www.youtube.com/watch?v=aEBdT24biRs