Witajcie KochaniDzisiaj kolejny dzień zabaw na podwórku
Jesteście gotowi! Zaczynamy!
Na początek zapraszamy na zabawy ruchowe Do dzieła!
https://wordwall.net/pl/resource/2412005/zabawy-ruchowe
Teraz policzcie i wskażcie odpowiednią cyferkę
https://wordwall.net/pl/resource/2025493/przedszkole/przeliczanie-element%c3%b3w
Starszaki ułóżcie wyrazy z rozsypanki
https://wordwall.net/pl/resource/2409478/zabawy-z-literami
Czas na Wasze ulubione zabawki O czym mowa?
Są na nich huśtawki Ławki i drabinki. Latem się tu bawią, Chłopcy i dziewczynki. |
W domu, na podwórku, Wiszą deski na sznurkach. A gdy na nie dziecko siada, To bujają jak wahadła. |
Od ziemi odbija się ładnie I latać także potrafi. Lubię gdy w ręce mi wpadnie, nie lubię kiedy nie trafi. |
Kochani czy wiecie jak należy bezpiecznie bawić się na placu zabaw? Oto kilka zasad
Nie przepychamy się, wchodząc na dane urządzenie.
Nie zjeżdżamy ze zjeżdżalni na stojąco.
Nie wyrywamy sobie zabawek.
Nie sypiemy się piaskiem w piaskownicy.
Podzielcie na sylaby i głoski wyrazy: piasek, babka, guma, skakanka, rower, wiadro. Na pewno świetnie sobie poradzicie!
Obejrzyjcie bajkę o placu zabawMiłego odbioru!
https://www.youtube.com/watch?v=RN5ZKmj60rc
Czas na pracę plastyczną Narysujcie swój wymarzony plac zabaw
Technika dowolna
Do dzieła!
Kochani otwórzcie swoje książeczki
Sześciolatki
karty pracy, cz. 4, s. 70,71,72,73
Pięciolatki karty pracy cz. 4, s. 65, 66
Powodzenia!
Na zakończenie Pani Ewa zaprasza Was na zajęcia z języka angielskiego
Kochane 6-latki!
Przywitajmy się piosenką:"Hello!" /ściezka 2/.
Mimo ,że jesteśmy w tematyce wakacji/My holidays/,powtórzmy nazwy zabawek w piosence /ścieżka 21/.
A teraz wyobraźcie sobie, że jesteście na plaży/plażą może być wasz dywan/.It's the beach.
Zaśpiewajcie rymowankę; "Happy holidays"/ścieżka27 i udajcie, że bawicie się na plaży, np.budujecie zamki z piasku /sandcastle/.
Otwórzcie książeczki na str.61,ćw.4/Open your books,p.61,ex.4/.
Nazwijcie zabawki przedstawione na rysunku; ball, boat, doll, teddy bear, car, train, kite.
Zaśpiewajcie piosenkę/ścieżka 21/.
What's this?
What colour is it?
It's purple.
Is it big or small?
It's small.
Zadajcie te pytania do każdej zabawki i odpowiedzcie na nie.
A teraz zakreślcie te zabawki, których nazwy pojawiły się w zdaniach:
/Musicie poprosić o pomoc starsze rodzeństwo bądź Rodziców/.
1.I've got a teddy bear and a big ball.
2.I've got a blue boat and a red and yellow car.
/powiedzcie po angielsku, które zabawki zakreśliliście/,np.
I've got a teddy bear.
W ćw.5 na str.61,spójrz na obrazek z lewej strony i spytaj:
What toys can you see?
A kite,doll and yo-yo.
/zadajcie pytania do każdego obrazka i odpowiedzcie/.Śledźcie ślady, odkryja zabawki, które powinny się znaleźć w pudełku/.
What toys have you got in the box?
W zeszycie ćwiczeń na str.54 mamy ćw.2,opiszcie obrazki tak, jak je widzicie,np.:
It's car.It's white.
Teraz ,w pustych kwadratach narysujcie zabawki, które są ich przeciwieństwem.
1.It's a car. It's black.
2.It's a doll. It's happy.
3.It's a train .It's big.
Teraz opiszcie pary obrazków:
It's a/ white/ car.
It's a/ black/car.
W ćwiczeniu 3 ,odnajdźcie ukryte zabawki i pokolorujcie je.What have you got?
I've got a blue kite.
Have a nice time!
Pożegnajmy się piosenką"Goodbye"/ścieżka3/.
Kochane 5-latki!
Dzisiaj w dalszym ciągu będziemy zajmować się instrumentami muzycznymi.
Are you ready to play?
Jestećie gotowi do zabawy?
(Myślę, że tak ;)
Przywitajmy się piosenką ,,Let's play today!"
https://www.youtube.com/watch?v=XpgqryFlqPI
A teraz zaśpiewajmy piosenkę ,,Shake, bang, ting! (ze wszystkimi ruchami)
https://www.youtube.com/watch?v=cldrZpdBSKw
Powtórzcie jeszcze raz nazwy instrumentów muzycznych: drum, guitar, piano, shaker, triangle, trumpet.
Otwórzcie książeczki na str. 15. Macie 6 instrumentów muzycznych, odpowiedzcie na pytania:
1. What's this? /It's a guitar./
2. What's the colour? /It's an orange/
Powtórzcie te zdania do każdego instrumentu.
Posłuchajcie piosenki ,,Play the piano!"https://www.youtube.com/watch?v=aEBdT24biRs od minuty 16:10.
Play the trumpet /udajesz, że grasz na trąbce/
Play the triangle /udajesz, że grasz na trójkącie/
Play the shaker /udajesz, że potrząsasz szejkerem/
Play the guitar /udajesz, że grasz na gitarze/
Play the piano /udajesz, że grasz na pianine/
And sing, sing, sing! /udajesz, że trzymasz mikrofon i śpiewasz/
Na str. 16 macie różne instrumenty, policzcie poszczególne instrumenty i wpiszcie cyfrę w odpowiednim polu, tak jak w przykładzie. Policzcie po angielsku od 1 do 10.
Zaśpiewajmy piosenkę ,,Number song" https://www.youtube.com/watch?v=sbGjP-frKTc od minuty 3:30.
A na koniec zaśpiewajmy piosenkę ,,Goodbye" https://www.youtube.com/watch?v=sbGjP-frKTc od minuty 2:32.
Have a nice time!
Do jutra Kochani