Witajcie Kochani Dzisiaj ostatni dzień naszych rozmów na temat dzieci z różnych stron świata
Jesteście gotowi! Zaczynamy!
Na początek przypomnijcie sobie dni tygodnia oraz pory roku
https://wordwall.net/pl/resource/2677052/nazwy-tygodnia
https://wordwall.net/pl/resource/948868/dni-tygodnia
https://wordwall.net/pl/resource/2416529/pory-roku
Czas na zajęcia ruchowePoruszajcie się troszkę
https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE
A teraz wskaż paluszkiem odpowiednie rozwiązanie
Posłuchaj wiersza Danuty Wawiłow „A jak będę dorosła” i odpowiedz na pytania- O kim jest wiersz? Kim chce zostać dziewczynka?, Co zrobi jak już nie będzie chciała być dorosła?
http://scholaris.pl/resources/run/id/104893
Ułóżcie puzzle
http://scholaris.pl/resources/run/id/49631
Wczoraj rozmawialiśmy o przyjaźni Zobaczcie kim jest przyjaciel
http://scholaris.pl/resources/run/id/49637
Czas na zadania Sprawdzicie swoją wiedzę
Na pewno świetnie sobie poradzicie!
https://wordwall.net/pl/resource/2696904/dzieci-%C5%9Bwiata
https://wordwall.net/pl/resource/2645707/dzieci-%C5%9Bwiata
https://wordwall.net/pl/resource/2687975/wos/dzieci-%c5%9bwiata
https://wordwall.net/pl/resource/2753000/geografia/dzieci-%c5%9bwiata-i-ich-domy
Kochaniotwórzcie swoje książeczki
Sześciolatki
karty pracy, cz. 4, s. 66, 67
Pięciolatki dzisiaj bez kart
Powodzenia!
Na zakończenie zapraszamy na zajęcia z języka angielskiego
Kochane 6-latki,przywitajmy się piosenką "Hello!"/ścieżka 2/.
Myślę, że każde z Was łączy wakacje z morzem, plażą i ze słonecznikiem.
Dzisiaj nauczymy się dziś kilku słówek związanych z wakacjami:
beach-plaża
sandcastle-zamek z piasku
sea-morze
crabs- kraby
starfish--rozgwiazda
shells-muszle
Powtórzcie słówka kilka razy.
Otwórzcie swoje książki na str.60.
/Open your books,p.60/
Spójrzcie!
This is Lilo.She's small.
This is Stich.
Look,he's blue
He's a friend.
/Będziecie poznawać nazwy miejsc i przedmiotów z bohaterami filmu"Lilo i Stich"./
Bohaterowie znajdują się na plaży. /beach/.
What's this?
How many crabs can you see?
Włączcie swoje płytki/ ścieżka 27/
Posłuchajcie rymowanki kilka razy.
Podczas słuchania, wskazujcie na obrazku elementy, których nazwy pojawią się w nagraniu.
W ćwiczeniu 2 str.60 mamy miejsce na naklejki. Przyklejcie je proszę w takiej kolejności:beach,sea,sandcastle.
A teraz otwórzcie zeszyt ćwiczeń,str.53,ćwiczenie 1.
Popatrzcie na duży obrazek i zaznaczcie te elementy, które się na nich znajdują.
Następnie pokolorujcie je, policzcie i opiszcie,np.
/Three/ / red / /crabs/.
Pożegnajmy się piosenką:"Goodbye,teacher!"/ścieżka 2
Życzę owocnej pracy !
Kochane 5-latki,
wierzę, że jesteście przygotowani do zabawy. Przypomnijmy sobie piosenkę na powitanie i zaśpiewajmy ją. https://www.youtube.com/watch?v=Pvnf1wxP9SE
Wysłuchajcie historyjki raz jeszcze i zwróćcie uwagę na piosenkę:Shake,bang,ting!
1,2,3- /licz na swoich palcach/
We can shake- /udajesz,ze potrząsasz szejkerem/
4,5,6,
We can ting,ting,ting udajesz,że grasz na trójkącie/
7,8 /liczysz na swoich palcach/
We can bang,bang /udajesz,ze grasz na bębenku/
9,10 /liczysz na swoich palcach/
We can, shake,
bang,ting. /udajesz,że grasz na jakimś instrumencie/.
Twang1
https://www.youtube.com/watch?v=cldrZpdBSKw
A teraz otwórzcie ćwiczeniówki na str.11.
Mamy tu 6 różnych instrumentów muzycznych,a w różnych figurach geometrycznych
mamy części tych instrumentów muzycznych. Połączcie instrumenty muzyczne z odpowiednimi figurami, w których są elementy tych instrumentów.
Nazywajcie te instrumenty muzyczne po angielsku,wskazując na odpowiedni obrazek.
Drum,guitar,piano,shaker,triangle.
Przypomnijcie sobie także nazwy figur geometrycznych:
triangle-trójkąt
square-kwadrat
circle-koło
star-gwiazda
Myślę, że nazwy kolorów pamiętacie doskonale.
Wskazując odpowiednie figury geometryczne, powiedzcie także, jaki to jest kolon.
The square is red.
/powtórzcie te zdania do każdej figury geometrycznej/.
pożegnajmy się piosenką " Goodbye!"
Życzę udanej zabawy!