Witajcie KochaniUśmiech Dzisiaj ostatni dzień naszych rozmów na temat dzieci z różnych stron świataUśmiech Jesteście gotowi! Zaczynamy!

Na początek przypomnijcie sobie dni tygodnia oraz pory rokuUśmiech  dzieci

https://wordwall.net/pl/resource/2677052/nazwy-tygodnia 

https://wordwall.net/pl/resource/948868/dni-tygodnia

https://wordwall.net/pl/resource/2416529/pory-roku

Czas na zajęcia ruchoweUśmiechPoruszajcie się troszkęUśmiech

https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE

A teraz wskaż paluszkiem odpowiednie rozwiązanieUśmiech

 img_7616jpg [400x300] img_7615jpg [400x300] img_7614jpg [400x300] img_7612jpg [400x300] img_7613jpg [400x300] 

Posłuchaj wiersza Danuty Wawiłow „A jak będę dorosła” i odpowiedz na pytania- O kim jest wiersz? Kim chce zostać dziewczynka?, Co zrobi jak już nie będzie chciała być dorosła?

http://scholaris.pl/resources/run/id/104893

Ułóżcie puzzleUśmiech

http://scholaris.pl/resources/run/id/49631

Wczoraj rozmawialiśmy o przyjaźniUśmiech Zobaczcie kim jest przyjacielUśmiech

http://scholaris.pl/resources/run/id/49637

Czas na zadaniaUśmiech Sprawdzicie swoją wiedzęUśmiech Na pewno świetnie sobie poradzicie!

https://wordwall.net/pl/resource/2696904/dzieci-%C5%9Bwiata

https://wordwall.net/pl/resource/2645707/dzieci-%C5%9Bwiata

https://wordwall.net/pl/resource/2687975/wos/dzieci-%c5%9bwiata

https://wordwall.net/pl/resource/2753000/geografia/dzieci-%c5%9bwiata-i-ich-domy

KochaniUśmiechotwórzcie swoje książeczki UśmiechSześciolatki Uśmiech karty pracy, cz. 4, s. 66, 67 UśmiechPięciolatki dzisiaj bez kartUśmiechPowodzenia!

Na zakończenie zapraszamy na zajęcia z języka angielskiegoUśmiech

Kochane 6-latki,przywitajmy się piosenką "Hello!"/ścieżka 2/.

Myślę, że każde z Was łączy wakacje z morzem, plażą  i ze słonecznikiem.

Dzisiaj nauczymy się dziś kilku słówek związanych z wakacjami:

beach-plaża 

sandcastle-zamek z piasku

sea-morze

crabs- kraby

starfish--rozgwiazda 

shells-muszle

Powtórzcie słówka kilka razy.

Otwórzcie swoje książki na str.60.

/Open your books,p.60/

Spójrzcie!

This is Lilo.She's small.

This is Stich.

Look,he's blue

He's a friend.

/Będziecie poznawać  nazwy miejsc i przedmiotów z bohaterami filmu"Lilo i Stich"./

Bohaterowie znajdują się na plaży. /beach/.

What's this?

How many crabs can you see?

Włączcie swoje płytki/ ścieżka 27/

Posłuchajcie rymowanki kilka razy. 

Podczas słuchania, wskazujcie na obrazku elementy, których nazwy pojawią się w nagraniu. 

W ćwiczeniu 2  str.60 mamy miejsce na naklejki. Przyklejcie je proszę w takiej kolejności:beach,sea,sandcastle.

A teraz otwórzcie zeszyt ćwiczeń,str.53,ćwiczenie 1.

Popatrzcie na duży obrazek i zaznaczcie te elementy, które się na nich znajdują. 

Następnie pokolorujcie je, policzcie i opiszcie,np.

/Three/ / red / /crabs/.

Pożegnajmy się piosenką:"Goodbye,teacher!"/ścieżka 2

Życzę owocnej pracy !

Kochane 5-latki,

wierzę, że jesteście przygotowani do zabawy. Przypomnijmy sobie piosenkę na powitanie i zaśpiewajmy ją. https://www.youtube.com/watch?v=Pvnf1wxP9SE

Wysłuchajcie historyjki raz jeszcze i zwróćcie uwagę na piosenkę:Shake,bang,ting!

1,2,3- /licz na swoich palcach/

We can shake-  /udajesz,ze potrząsasz szejkerem/

4,5,6,

We can ting,ting,ting udajesz,że grasz na trójkącie/

7,8 /liczysz na swoich palcach/

We can bang,bang /udajesz,ze grasz na bębenku/

9,10 /liczysz na swoich palcach/

We can, shake,

bang,ting.       /udajesz,że grasz na jakimś instrumencie/.

Twang1

https://www.youtube.com/watch?v=cldrZpdBSKw

A teraz otwórzcie ćwiczeniówki na str.11.

Mamy tu 6 różnych instrumentów muzycznych,a w  różnych figurach  geometrycznych

mamy części tych instrumentów muzycznych. Połączcie instrumenty muzyczne z odpowiednimi figurami, w których są elementy tych instrumentów.

Nazywajcie te instrumenty muzyczne po angielsku,wskazując na odpowiedni obrazek.

Drum,guitar,piano,shaker,triangle.

Przypomnijcie sobie także nazwy figur geometrycznych:

triangle-trójkąt

square-kwadrat

circle-koło

star-gwiazda

Myślę, że  nazwy kolorów pamiętacie doskonale.

Wskazując odpowiednie figury geometryczne, powiedzcie także, jaki to jest kolon.

The square is red.

/powtórzcie te zdania do każdej figury geometrycznej/.

pożegnajmy się piosenką " Goodbye!"

Życzę udanej zabawy!

dziecijpg [626x410]