Regulamin korzystania z systemu kontroli dostępu i użytkowania kart dostępu w Samorządowym Przedszkolu  w Iłży.

1. Karta dostępu uprawnia rodzica/opiekuna do wejścia na teren przedszkola  w celu odprowadzenia dziecka do szatni oraz do korzystania z określonych pomieszczeń na terenie obiektu Samorządowego Przedszkola w Iłży.    Do korzystania z kart dostępu uprawnieni są wszyscy rodzice/opiekunowie zadeklarowani w upoważnieniu odbioru dziecka.

2. Karty są aktywne i działają w godzinach: 6:30 – 16.30  od poniedziałku do piątku.

3.Teren przedszkola objęty jest całodobowym monitoringiem, który rejestruje osoby wchodzące oraz wychodzące z przedszkola.

4. Na każde dziecko przewidziana jest jedna bezpłatna  karta, która podlega zwrotowi po wypisaniu dziecka z przedszkola . 

Istnieje możliwość pozyskania dodatkowych kart .            

Wyrobienie nowej karty dostępu następuje na wniosek złożony u wychowawcy grupy lub w sekretariacie.

5. Karta dostępu jest indywidualnie przypisana do rodzica/opiekuna i nie może być odstępowana, ani użyczana innym osobom nieupoważnionym do odbierania dziecka z przedszkola. Na terenie obiektu wszyscy zobowiązani są posiadać kartę dostępu cały czas przy sobie.

6. W razie zapomnienia karty, lub przyjścia w godzinach poza aktywnością karty, dostęp do przedszkola można uzyskać  poprzez domofon umieszczony przy drzwiach wejściowych i otwarcie drzwi przez pracownika przedszkola.

7.Korzystanie z karty dostępu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

8.Utrata karty dostępu:

a. zniszczenie lub zagubienie darmowej karty należy bezzwłocznie zgłosić do wychowawcy lub do sekretariatu i uiścić opłatę karną w kwocie 10 zł.,

b. zgłoszenie zaginięcia karty jest równoznaczne z jej anulowaniem,

c. w przypadku zniszczenia lub zagubienia karty dostępu możliwe jest wyrobienie jej duplikatu.

9. Aby otrzymać duplikat każdy rodzic/opiekun zobowiązany jest do uiszczenia kaucji w kwocie  10zł.

W przypadku zwrotu niezniszczonej dodatkowo zakupionej  karty, rodzice otrzymują zwrot wpłaconej kaucji.

10.Wszelkie problemy związane z użytkowaniem karty należy zgłaszać do wychowawcy lub w sekretariacie przedszkola.

11.Karta dostępu traci swoją ważność w chwili zakończenia uczęszczania dziecka do przedszkola.

12.Kartę dostępu można anulować oraz zawiesić na wniosek właściciela.

13.Karty znalezione należy oddawać do sekretariatu przedszkola.

14.Właściciel karty ponosi wszelkie konsekwencje mogące powstać z powodu nie przestrzegania regulaminu oraz udostępniania, pożyczania kart osobom nieupoważnionym.

15. Karty nie można:

-  trzymać w pobliżu telefonu komórkowego, urządzeń multimedialnych, nośników danych;

-  nie należy karty zginać i rozwarstwiać, z karty nie wolno usuwać żadnych oznaczeń oraz numerów.

   microsoftword2013sjpg [400x300]Regulamin korzystania z systemu kontroli dostępu i użytkowania kart dostępu