Regulamin korzystania z systemu kontroli dostępu i użytkowania kart dostępu w Samorządowym Przedszkolu w Iłży.
1. Karta dostępu uprawnia rodzica/opiekuna do wejścia na teren przedszkola w celu odprowadzenia dziecka do szatni oraz do korzystania z określonych pomieszczeń na terenie obiektu Samorządowego Przedszkola w Iłży. Do korzystania z kart dostępu uprawnieni są wszyscy rodzice/opiekunowie zadeklarowani w upoważnieniu odbioru dziecka.
2. Karty są aktywne i działają w godzinach: 6:30 – 16.30 od poniedziałku do piątku.
3.Teren przedszkola objęty jest całodobowym monitoringiem, który rejestruje osoby wchodzące oraz wychodzące z przedszkola.
4. Na każde dziecko przewidziana jest jedna bezpłatna karta, która podlega zwrotowi po wypisaniu dziecka z przedszkola .
Istnieje możliwość pozyskania dodatkowych kart .
Wyrobienie nowej karty dostępu następuje na wniosek złożony u wychowawcy grupy lub w sekretariacie.
5. Karta dostępu jest indywidualnie przypisana do rodzica/opiekuna i nie może być odstępowana, ani użyczana innym osobom nieupoważnionym do odbierania dziecka z przedszkola. Na terenie obiektu wszyscy zobowiązani są posiadać kartę dostępu cały czas przy sobie.
6. W razie zapomnienia karty, lub przyjścia w godzinach poza aktywnością karty, dostęp do przedszkola można uzyskać poprzez domofon umieszczony przy drzwiach wejściowych i otwarcie drzwi przez pracownika przedszkola.
7.Korzystanie z karty dostępu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
8.Utrata karty dostępu:
a. zniszczenie lub zagubienie darmowej karty należy bezzwłocznie zgłosić do wychowawcy lub do sekretariatu i uiścić opłatę karną w kwocie 10 zł.,
b. zgłoszenie zaginięcia karty jest równoznaczne z jej anulowaniem,
c. w przypadku zniszczenia lub zagubienia karty dostępu możliwe jest wyrobienie jej duplikatu.
9. Aby otrzymać duplikat każdy rodzic/opiekun zobowiązany jest do uiszczenia kaucji w kwocie 10zł.
W przypadku zwrotu niezniszczonej dodatkowo zakupionej karty, rodzice otrzymują zwrot wpłaconej kaucji.
10.Wszelkie problemy związane z użytkowaniem karty należy zgłaszać do wychowawcy lub w sekretariacie przedszkola.
11.Karta dostępu traci swoją ważność w chwili zakończenia uczęszczania dziecka do przedszkola.
12.Kartę dostępu można anulować oraz zawiesić na wniosek właściciela.
13.Karty znalezione należy oddawać do sekretariatu przedszkola.
14.Właściciel karty ponosi wszelkie konsekwencje mogące powstać z powodu nie przestrzegania regulaminu oraz udostępniania, pożyczania kart osobom nieupoważnionym.
15. Karty nie można:
- trzymać w pobliżu telefonu komórkowego, urządzeń multimedialnych, nośników danych;
- nie należy karty zginać i rozwarstwiać, z karty nie wolno usuwać żadnych oznaczeń oraz numerów.
Regulamin korzystania z systemu kontroli dostępu i użytkowania kart dostępu